I går var Fysik B-valgholdet på virksomhedsbesøg hos @Bandagist Vest. Besøget var afslutning på et forløb om Mekanik. Vi hørte om, hvad en bandagist laver, og hvordan de bruger kræfter og kraftmomenter i deres dagligdag for at lave de bedst mulige proteser og hjælpemidler til deres brugere. Derefter var der også mulighed for selv at prøve kræfter med et par protesefødder. 👍🤩👣🦵🦶
Dimission 2026
Fredag den 26. juni 2026 fejrer vi årets dimittender i Festsalen
Kl. 09.00-10.00:
2n, 2s, 3c, 3d, 3e, 3x.
Kl. 10.45-11.45:
3b, 3k, 3y, 2o, 2p, 4v.
Der venter taler, musik og højtidelig stemning, når vi siger farvel og held og lykke til studenterne anno 2026.
